Zandstuivers Pulle

Scouts en Gidsen

IEDEREEN is welkom!

Elke week tracht onze leidingsploeg bestaande uit 26 unieke mensen de leden van onze scouts- en gidsengroep een originele, avontuurlijke, opwindende en leerrijke activiteit te bezorgen.
Dit lijkt ons aardig te lukken want met zo’n 200 enthousiaste leden zijn we momenteel de grootste jeugdbeweging in Zandhoven en daar zijn we natuurlijk terecht trots op!
Dit is echter geen reden om het rustiger aan te doen, elk weekend proberen we de lat voor onszelf weer wat hoger te leggen.

Dus iedereen die een leuke tijd wil beleven, nieuwe vrienden wil maken, zelfstandig wil leren worden, engagement wil tonen en niet vies is van een beetje modder moet zich zeker en vast komen inschrijven! IEDEREEN is welkom! Hieronder zie je de verschillende takken en leeftijden

Kapoenen

1ste en 2de leerjaar

Kabouters

meisjes
3de, 4de en 5de leerjaar

Welpen

jongens
3de, 4de en 5de leerjaar

Jonggidsen

meisjes
6de leerjaar, 1ste en 2de middelbaar

Jongverkenners

jongens
6de leerjaar, 1ste en 2de middelbaar

Givers

3de, 4de en 5de middelbaar

Jins

6de middelbaar

Onze activiteiten gaan meestal door op zondag aan ons scoutsterrein en dit van 14:00u tot 17:00u! Daarnaast zijn er ook tal van weekends en een zomerkamp als ultieme afsluiter. Al onze activiteiten worden aangekondigd in ons ledenblad “De Zandkrant”, op deze website.

Scouteske groeten

De leiding van Scouts en Gidsen Zandstuivers Pulle

Groepsleiding

Behendige Sifaka

Mira

Tedere Kwikstaart

Sanne

Onbaatzuchtige Patrijs

Astrid

Lieflijke Newfoundlander

Nog vragen?

Stel gerust de vragen waarmee je zit, we beantwoorden ze graag!

Zandstuivers

Boudewijnlaan 75
2243 Pulle

scoutspulle.groepsleiding@gmail.com

Denk aan onze buren!

Gelieve altijd via de boudewijnlaan te komen met de auto! Alvast bedankt!

- De leidingsploeg