Zo kan je je inschrijven:

Je schrijft je makkelijk online in.

Stap 1:

Open dit tabblad twee keer zodat u het stappenplan kan blijven volgen, klik vervolgens op de knop ‘Online Inschrijven’ deze link verwijst u door naar onze externe inschrijvingsmodule.

Als u al een account op Stamhoofd heeft kan u hiermee inloggen. Indien dit de eerste keer is dat u met stamhoofd werkt, wat waarschijnlijk het geval gaat zijn, zal u een account moeten aanmaken.

Stap 2:

Nadat u bent ingelogd kan u kiezen om een lid in te schrijven. De belangrijkste stap hier is de juiste tak selecteren!
Kapoenen (gemengd): 2017-2016
Kabouters (meisjes): 2015-2013
Welpen (jongens): 2015-2013
Jonggivers (gemengd): 2012-2010
Givers (gemengd): 2009-2007

Vervolgens zal u verschillende persoonlijke gegevens moeten geven over uw kind die voor ons van belang zijn.

Stap 3:

Na het invullen van de gegevens komt er een betalingspagina, dit bedrag wordt gebruikt voor de verzekering van uw kind en het lidgeld voor Scouts Pulle.

Denkt u dat u recht heeft op verminderd lidgeld. Dan is er een knop voorzien waar u kan aanduiden dat u financiële steun nodig heeft, wij gaan hier uiterst discreet mee om.

Stap 4:

Wanneer de inschrijving gelukt is krijgt u een bevestiging op de site en op mail.

U kan vervolgens alles nog eens goed nakijken dat alle gegevens kloppen.

Bij vragen en of problemen mag u ons altijd contacteren: scoutspulle.groepsleiding@gmail.com

Ontdek in welke tak je terecht komt!

Lidgeld

Het lidgeld wordt sinds dit jaar automatisch afgerekend via stamhoofd!

Vragen?

Tegemoetkoming

Via onze website willen we jullie er ook attent op maken dat bijna alle ziekenfondsen een financiële tegemoetkoming voorzien. Deze tegemoetkoming is van toepassing op het lidgeld en/of op de deelname aan een jeudgkamp voor kinderen jonger dan 12 jaar.

Vanaf dit jaar bieden wij deze attesten ook online aan. Je mag de papieren versie zeker nog meebrengen op zondag naar een activiteit, deze vullen wij met plezier in!

KAMPEN

LIDGELD

Kampdata 2024:

Kapoenen gaan op kamp van 2/07 tot 7/07 (5 overnachtingen, 6 begonnen dagen).

Kawellen (kabouters en welpen) gaan op kamp van 30/06 tot 7/07 (7 overnachtingen, 8 begonnen dagen).

Jonggivers en givers gaan op kamp van 2/07 tot 12/07 (10 overnachtingen, 11 begonnen dagen).

Het uniform

Wij zien leden en leiding graag in een verzorgd uniform; sober of frivool maakt niet uit maar bepaalde zaken dienen wel in orde te zijn.

Zo ook de kentekens die op het hemd worden geplaatst!

Hiernaast vind je onze richtlijnen over waar je welke kentekens moet dragen. Deze kentekens kan je tevens kopen in de ‘Hopper’.

Sommige van deze kentekens zijn ook bij ons nog voorradig dus vraag er gerust naar!

Heb je daarnaast nog vragen in verband met het uniform of de kentekens? Ga dan zeker eens te rade bij onze groepsleiding!

Verder wensen wij de mama’s, papa’s of moedige leden veel naaiplezier!

Tijdens onze opendeurdag krijg je de mogelijkheid om de verschillende kledingstukken te passen maar je moet ze wel zelf gaan kopen in de ‘Hopper’! Dit kan online of in de winkel:

Het Scoutshuis
Wilrijkstraat 45
2140 Antwerpen

Onderstaande artikelen zijn enkel bij ons te verkrijgen

Deze artikels kan je niet kopen bij Hopper omdat ze specifiek voor onze groep zijn. Ze zijn steeds bij ons verkrijgbaar.

Kapoenentrui

Verplicht
€25,00

Groepsdas

Verplicht
€9,00

Zandstuivers

Boudewijnlaan 75
2243 Pulle

scoutspulle.groepsleiding@gmail.com

Denk aan onze buren!

Gelieve altijd via de boudewijnlaan te komen met de auto! Alvast bedankt!

- De leidingsploeg